dimarts, 26 d’octubre del 2010

II EXCURSIÓ GRUP DE SENDERISME CEIP URBANITZACIONS LLUCMAJOR

5294322
El proper diumenge dia 31 d’octubre es realitzarà la II excursió i la farem en SA FORADADA.
L’excursió està enfocada per a totes les edats. El recorregut s’estima en una hora l’anada i una hora i mitja aproximadament la volta.
FITXA DE L’EXCURSIÓ
  • Dia: 31 d’octubre de 2010
  • Punt de Trobada: CEIP URBANITZACIONS DE LLUCMAJOR.
  • HORA: 10:00
  • Mitjà de transport: Vehicle Propi.
Per a més informació:
Si teniu algun dubte demaneu a Juan Ruiz papa d’Hugo Ruiz de 6é A o a Pere Palmer papà de Pau Palmer de 2on Primaria.
L’ASSISTENCIA ÉS TOTALMENT VOLUNTARIA.
Tothom ha vist la preciosa roca “Foradada” en el mar a l'Est de la serra de Tramuntana, l'espectacle des del mirador al capvespre és impressionant; però no tothom ha baixat fins a la mateixa “Foradada”.
Si volem baixar pel camí més clàssic i senzill amb els nens, deixarem els cotxes a dalt, en la finca preciosa de Son Marroig, que també val la pena visitar, i ens fixarem com a l'esquerra de la casa hi ha un camí amb una barrera i unes escales de ferro per poder creuar i començar nostra fàcil excursió.
El camí és ample, de terra i va baixant amb àmplies corbes entre els camps d'oliveres de la finca. Als 10 minuts, les corbes es faran més petites, el camí més pedregós i els camps donaran pas als pins i la lliure vegetació; però no us preocupeu! és fàcil i no té pèrdua, tot el temps es pot veure el nostre objectiu i mesura que baixem anirem escoltant un so molt fort que al principi pot ser que no indentifiquem però que més endavant comprovarem que és el mar xocant contra la gran roca.
Trobarem una espècie de "mirador" feta amb pedres i que als nens els encantarà. En uns 45 minuts haurem arribat a baix, al principi de la roca que té un camí de terra a la seva dreta. És en aquesta zona on el mar xoca més contra les roques i produeix un soroll molt fort. En aquest camí estarem amb prou feines 5 minuts i de seguida ens descobrirà a la dreta una caseta, un embarcadero i una petitona caleta. És un bon lloc per menjar, descansar, jugar i banyar-se. Si abans de menjar volem pujar fins a la mateixa punta de la roca o fins i tot fins al forat que li dóna el seu nom, podem seguir una mica més endavant del embarcadero seguint amb molt cuidat les poques fitas que hi ha entre les roques.
Aquí no deixar als nens sols doncs pot ser perillós, ja que es va agafant altura. Des d'allí podrem mirar cap amunt i veure el preciós del lloc, el camí recorregut, la finca del Arxiduc i el mirador des d'on segurament també ens miren.
“Descripció de l’excursió feta per http://www.cocolilo.com/